wtorek, 20 grudnia 2011

Witam wszystkich.
Na początku pare słów o mnie, więc mam na imię Dawid i jestem posiadaczem 206 od ponad roku. Może kilka posdtawowych informacju na temat autka, mianowicie "pug" jest z 2001 roku, silnik 2.0HDI 90KM, z przebiegiem ok 115 000 km, itd. W ciągu tego czasu trochę poznałem ten samochód, jest wiele rzeczy, które mnie zaskoczyły pozytywnie jak i negatywnie w tym samochodzie.
206 jest moim pierwszym samochodem. Wybrałem go hmm, szczerze to sam nie wiedziałem dlaczego, ponieważ na pierwszy rzut oka nie spodobało mi się, jeździ przecież takich aut pełno po ulicach i jakoś nie zwracałem na nie większej uwagi. Jestem młody, a każdy młody człowiek chce się wyróżniać w tłumie, dlatego chciałem auto, którerobiłoby wrażenie na innych (chyba nic dziwnego;).
Jednak szybko zostałem sprowadzony na ziemię gdy tylko przejrzałem ogłoszenia motoryzacyjne na bardzo znanym portalu na "A". Miałem do dyspozycji ok 10 tyś PLN. wydawałoby się, że to dużo ale zarazem mało jak na samochód, który miał "jeździć", a nie stać u mechanika. Przeglądam i przeglądam, w kręgu mojego zainteresowania były różne auta takie jak BMW e36( każdy młody chłopak marzy o "beemce"), Alfa Romeo 156, nawet Ford Puma, no i jeszcze kilka innych samochodzików do 10 "klocków".
Wybór padł na Peugeota 206, ponieważ był w najlepszym stanie za niewielkie pieniądze i z kilometra na kilometr jazdy autem mogę powiedzieć, że nie żałuję tej decyzji.
Na moim blogu będe starał się pokazać dobre jak i złe strony "żabojada" i dać kilka rad jak i co można przy nim samemu zrobić:)
Więc zapraszam do dalszej lektury...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz